Menu
×
Resultatene av ditt søk:  Lukk
Kataloger
Ingen katalog samsvarer med søket ditt
    ProdukterSe alle produkter
    Ingen produkt samsvarer med søket ditt
      Hjelp & Kontakt
      Handlekurv

      Hvordan kan jeg vite leveringstiden for et produkt?

      Leveringstiden som vises på produktsiden gjelder ikke nødvendigvis for alle produktene på siden.

      • Hvis siden bare har ett produkt, gjelder leveringstiden dette produktet.
      • Hvis siden har flere produkter, kan hver enkelt ha ulik leveringstid.

      For å være sikker på leveringstiden for et produkt kan du legge det i handlekurven: leveringstiden bekreftes der.

      Hva er leveringskostnadene?

      Leveringskostnadene dekker transporten av produktene fra vårt lager til leveringsadressen. De beregnes ut fra leveringsadressen og vekten på de bestilte produktene.

      Kostnadene kan derfor variere og gå opp til for eksempel 249,99 € for en stor hjørnesofa.

      Den nøyaktige kostnaden for levering vises i handlekurven og bekreftes når du godkjenner bestillingen.

      Er fraktkostnadene degressive?

      Vi fastsetter leveringskostnadene ut fra transportørenes priser.

      Fra transportørenes side:

      • Frakten beregnes etter vekt og dimensjoner på pakken. Jo tyngre og mer plasskrevende, desto høyere kostnad.
      • For en bestilling med flere produkter er kostnadene degressive dersom de kan leveres samlet.
      • Noen svært store produkter eller de som leveres med DPD Predict, kan ikke samles. Når det er mulig, tilbyr vi dette i trinn 3 av handlekurven.

      Er det mulig å få rabatt på leveringskostnadene?

      Hvis leveringskostnadene virker høye, er det fordi vi – i motsetning til andre nettbutikker som inkluderer dem i produktprisen – velger å vise reelle produktpriser og fakturere levering til reell kostnad.

      Vi kan derfor dessverre ikke tilby rabatt på leveringskostnadene.

      Jeg synes leveringskostnadene er dyre

      Transportører av tunge og store varer fakturerer etter vekt og dimensjoner. For eksempel krever en sofa på 150 kg eller et skap på 80 kg to sjåfører og mye plass i lastebilen. Produkter opp til 35 kg (sofabord, konsoller …) leveres av én person.

      I noen nettbutikker er forskjellen mellom de faktiske leveringskostnadene og beløpet kunden betaler, lagt til i produktprisen.

      Hos vente-unique.no mener vi at åpenhet er viktigst. Derfor viser vi reelle priser på produktene og fakturerer levering til faktisk kostnad. Vi mener dette er mest rettferdig for kundene våre.

      I tillegg tilbyr vente-unique.no en Premium-leveringstjeneste for å gi deg best mulig opplevelse.

      Vi tjener ingenting på leveringskostnadene.

      Hvordan foregår leveringen?

      Se detaljerte leveringsinformasjoner.

      Blir alle produktene i bestillingen min sendt samtidig?

      Det er du som velger! Hvis du har bestilt flere produkter med ulike leveringstider, kan du i trinn 3 av handlekurven velge «så raskt som mulig»-levering for å få hvert produkt så snart det er tilgjengelig, eller «samlet levering» for å få alt samtidig.

      Noen svært store produkter eller de som leveres med DPD Predict, kan imidlertid ikke samles. Når det er mulig, tilbyr vi dette i trinn 3 av handlekurven.

      Hvilket transportselskap leverer bestillingen min?

      vente-unique.no samarbeider med flere spesialiserte transportører:

      • VIR, spesialisert i levering av møbler med 1 eller 2 personer, samt henting i butikk
      • Bailly Courouble, spesialisert i levering med truck (for spa, badstuer …)
      • DPD: levering via DPD Predict for små produkter
      • Geodis Calberson: levering til dør og henting i butikk

      Du blir kontaktet før levering for å avtale tidspunkt.

      Transportøren tar kontakt via telefon eller e-post for å avtale levering.

      Hvor lenge oppbevares pakkene på hentestedene?

      Leverer dere utenfor Norvege?

      Nettstedet Vente-unique.no leverer overalt i Norvege.

      For andre land, se våre andre nettsteder:

      Hva skal jeg gjøre hvis produktet ble skadet under levering?

      Ved levering må du sjekke bestillingen. Dersom du oppdager skader, må du notere dette på følgeseddelen og deretter melde fra:

      • enten på nettstedet vårt i seksjonen «Min konto» (www.vente-unique.no/secure/account)
      • eller via telefon til kundeservice (informasjon i din kundekonto)
      • eller via rekommandert brev med kvittering til:

      Vente-unique.no
      Kundeservice
      9/11 rue Jacquard
      93310 Le Pré-Saint-Gervais, FRANKRIKE

      Ingen reklamasjon godtas hvis det ikke er notert på følgeseddelen.

      Hvor lenge oppbevares pakkene på DPD-hentepunktene?

      Kunder har opptil 7 dager på seg til å hente pakken (inkludert dagen den ankommer DPD).

      Er det en maksimal frist for å endre leveringsinstruksene?

      • Adresse, tjeneste eller dato: kan endres inntil 48 timer før avtalt levering
      • Ved DPD-levering: ingen adresseendring er mulig når pakken har forlatt lageret vårt

      Hva skjer hvis jeg er fraværende ved levering av produktet?

      Betingelsene avhenger av transportøren:

      • Pakken leveres til et hentested.
      • Du blir kontaktet for å avtale en ny levering.

      Merk: hvis du ikke møter opp til en avtalt levering, kan ekstra leveringskostnader påløpe.