Menu
×
Resultatene av ditt søk:  Lukk
Kataloger
Ingen katalog samsvarer med søket ditt
    ProdukterSe alle produkter
    Ingen produkt samsvarer med søket ditt
      Hjelp & Kontakt
      Handlekurv

      Hva er deres salgsbetingelser?

      Se våre generelle salgsbetingelser.

      Må jeg være registrert for å legge inn en bestilling?

      Ja, du må være registrert medlem for å legge inn en bestilling, da vi trenger kontaktinformasjonen din for levering.
      Men vi gir deg mulighet til å registrere deg samtidig som du legger inn din første bestilling.

      Jeg er veldig interessert i et av produktene deres … hvordan får jeg mer informasjon?

      For å få mer informasjon om våre produkter, vennligst kontakt oss på telefon 4721939426.

      Hvordan legger jeg inn en bestilling?

      1. Velg alle produktene du liker. Vær oppmerksom på at innholdet i handlekurven kun reserveres når du har validert handlekurven og leveringsadressen.
      2. Du kan når som helst fjerne en vare fra handlekurven din.
      3. Skriv inn eventuell rabattkode og postnummer for å beregne leveringskostnadene.
      4. Logg inn eller registrer deg hvis du ikke allerede er medlem.
      5. Velg fakturaadresse og leveringsadresse.
      6. Velg betalingsmåte og bekreft bestillingen.

      Etter at du har lagt inn en bestilling på Vente-unique.no, mottar du en bekreftelsesmail med dine kontaktopplysninger, innholdet i bestillingen, valgt betalingsmåte og leveringsbetingelser.

      Hvorfor avsluttes et Flash-salg tidligere enn planlagt?

      Møblene som tilbys i våre Flash-salg er tilgjengelige i begrensede mengder. Vi prøver å forutse nok mengder til å tilfredsstille alle kundene våre, men noen ganger blir produktet utsolgt.

      Vi anbefaler å sjekke lagerstatus regelmessig for produkter som er utsolgt: noen kunder kansellerer kjøpene sine, og da legges varene tilbake på lager.

      Kan jeg bestille som gave?

      Hvis du ønsker å gi et møbel som gave, oppgir du ganske enkelt en annen leveringsadresse enn fakturaadressen ved å klikke på «Min fakturaadresse er forskjellig fra leveringsadressen» når du bestiller. Fakturaen sendes til deg. Husk å oppgi et gyldig telefonnummer slik at vi kan kontakte mottakeren for å avtale leveringstidspunkt.

      Jeg er ikke fornøyd med møbelet jeg mottok. Kan jeg returnere det?

      Innen 30 dager må du be om retur ved rekommandert brev med mottaksbekreftelse, adressert til vår kundeservice (poststemplet gjelder som bevis).

      Vår kundeservice vil kontakte deg for å organisere returen av produktene.

      Når vi har mottatt de returnerte møblene og kontrollert tilstanden deres, refunderer vi deg. Returkostnadene dekkes av deg.