Tilgjengelige leveringsalternativer avhenger av hva du har bestilt, og vil bli opplyst når du fullfører bestillingen.
Hvis du har bestilt flere produkter, kan de leveres av ulike transportører for å sikre raskest mulig levering.
Produktet leveres ved bilen (på gatenivå), så vi anbefaler at du planlegger hvordan det skal fraktes inn til rommet der det skal brukes.
Før du bestiller, sørg for at du kan håndtere produktet uten problemer, og mål nøye dører, trapper og heis.
Når du bestiller, oppgi all nødvendig informasjon for at leveransen skal gå smidig: adresse, adgangskode, ringeklokke osv.
Vår transportør vil kontakte deg for å avtale levering Levering skjer fra mandag til fredag.
Du vil motta en SMS dagen før leveringen med et mer presist tidsvindu på 3 timer. På leveringsdagen får du en SMS med en lenke som lar deg følge transportøren i sanntid på nettet.
Disse produktene leveres ved bilen (på gatenivå). Avhengig av tilgjengelighet og parkeringsmuligheter vil transportøren gjøre sitt beste for å komme så nær hjemmet ditt som mulig.
Det kan virke opplagt, men det er svært viktig: vær til stede for å motta bestillingen på avtalt dato og tidspunkt!
Hvis du ikke kan motta leveringen i det avtalte tidsvinduet, kontakt transportøren minst 72 timer i forveien for å avtale nytt tidspunkt.
Ved uteblivelse uten gyldig grunn vil ny levering bli fakturert av Vente-unique.no.
Eventuelle forbehold eller skader må noteres på leveringskvitteringen.
Leveringskvitteringen bekrefter lovlig overføring av eierskap til produktet.
Når leveringskvitteringen er signert, tilhører produktet deg, og verken Vente-unique.com eller transportøren er ansvarlige for eventuelle skader som oppstår under leveringen, med mindre disse er notert på kvitteringen.
Det er derfor svært viktig å skrive ned eventuelle forbehold om produktet før du signerer leveringskvitteringen.
Viktig: Hvis pakken virker skadet, åpne den og sjekk produktet foran transportøren. Selv om transportøren anbefaler å skrive «under forbehold av åpning» på kvitteringen, har denne formuleringen ingen juridisk verdi. Dersom transportøren ikke vil vente på at pakken åpnes, noter dette på kvitteringen under «produktets tilstand etter åpning».
Møbler som leveres som flatpakke blir ikke åpnet av transportøren. Du må selv sørge for at de er i orden. Dersom emballasjen er skadet ved levering, anbefaler vi å notere forbehold om emballasjens tilstand eller å nekte mottak med merknaden «skadet pakke» på leveringskvitteringen.
Du har 48 timer på å melde fra om skader på produktet via din konto eller på telefon. .
Ikke signer leveringskvitteringen før du har notert dine forbehold!
For retur av alle produkter (unntatt sofaer), ber vi deg sende produktene tilbake i originalemballasjen..
Pass på å ta godt vare på emballasjen!
Etter leveringen vil du motta en e-post med et spørreskjema om din tilfredshet.
Hjelp oss med å forbedre kundeopplevelsen ved å svare på det!